monthly favorites / November 2017

i love to sleep

// Pardon My French with Garance Dore podkasti. Šis noteikti kļuvis par podkastu uzvaras mēnesi, jo nepārtrauktas mūzikas vietā austiņās šomēness skan visinteresantāko cilvēku sarunas t.i. podkasti. Ja jāizceļ man saistošākais, tas tas noteikti ir manas mīļās Garance Dore veidotais Pardon My French, kurā viņa ne tikai vada sarunas ar iedvesmojošām personībām ( Violette, Morgane Sezalory, Phillip Lim utt.), bet Pocket segmentā dalās draudzeņu, kolēģu sarunās par dzīvi – attiecībām, darbu, diētām utt. Ir tiešām interesanti un, protams, es nespēju pretoties Garance mīlīgajam franču akcentam!

// Bioderma Atoderm Nutrive krēms sejas ādas kopšanai.  Jebkurā citā gadalaikā viss ir lieliski, bet uzreiz kā sākas novembris t.i. apkures sezona, aukstais vējšs, lietus, sniegs, mana sejas āda paliek uzkrītoši sausa. Biodermas Atoderm produktu līnija man nav sveša – esmu lietojusi gan ķermeņa balzamus, losjonus, gan šobrīd, piemēram, Atoderm Levres lūpu balzamu un vienmēr ar redzamiem, pozitīviem rezultātiem. No visām Bioderma piedāvātajām līnijām, tieši šī manai ādai ir vispiemērotākā. Atoderm Nutrive ir barojošs, lipīdus atjaunojošs un nomierinošs kopšanas līdzeklis ikdienas lietošanai sausai vai ļoti sausai, jutīgai sejas ādai. Pēc uzklāšanas krēms iesūcas ātri, bet atstāj nelielas spīduma pazīmes pret kurām es absolūti neiebilstu. Nepieciešams salīdzinoši neliels produkta daudzums.

Continue reading